A mai digitális világban vállalkozóként számtalan marketing ügynökség és szakértő közül választhatunk. Éppen ezért nem könnyű megtalálni azt a partnert, akire valóban rábízhatjuk a növekedésünket. Cikkünkben az ideális marketinges gárda kiválasztásával kapcsolatban igyekszünk segítséget nyújtani!
Miért kell alaposan megfontolni, kivel dolgozunk együtt?
- A rossz döntés sokba kerülhet. A marketing komoly befektetés, és nem hetente cserélünk ügynökséget. A hosszú távú sikerhez pedig elengedhetetlen, hogy olyan partnerrel dolgozzunk, akiben valóban megbízhatunk.
- Kiszűrhetjük az önjelölt szakértőket. Megfontolt választással elkerülhetjük azokat a marketingeseket, akik mögött nincs valódi tudás vagy tapasztalat, és csak látszateredményeket tudnak felmutatni.
- Gördülékeny kommunikációra számíthatunk. A felelősségteljes partnerek nem tűnnek el, és nem kell őket heteken át keresni, hiszen folyamatosan kapcsolatban állnak velünk.
- Átlátható és bevált stratégiát kapunk. Az ideális ügynökség nem ad-hoc kampányokban gondolkodik, hanem hosszú távon építkezik és pontosan érti a márkánk elveit, valamint a célközönségünk szokásait is.
- Valós eredmények érkeznek. A megalapozott döntés mérhető sikerekhez vezet: növekvő látogatottság, több konverzió és jobb megtérülés formájában.
Milyen egy megbízható marketinges csapat?
Szakmailag felkészült
Egy profi marketinges cég pontosan ismeri azokat a stratégiákat – legyen szó keresőoptimalizálásról (SEO), PPC kampányokról vagy közösségi média menedzsmentről –, amelyek értékes látogatókat és vásárlókat hoznak. Tudják, mi működik, és azt is, mikor milyen marketing technikákat érdemes alkalmazni.
Folyamatosan elérhető
Aminek köszönhetően bármikor bizalommal fordulhatunk hozzájuk a felmerülő kérdéseinkkel vagy kéréseinkkel. Gyorsan reagálnak, és nem restek módosítani egy kampányon, egy hirdetésen vagy épp egy blogbejegyzésen, ha az ügyfél érdeke úgy kívánja. Azok a cégek, amelyek már 24 órán belül visszajeleznek az első megkeresésünkre, máris bizonyosságot tesznek a rugalmasságukról.
Ügyfélközpontú
A legjobb marketingesek soha nem századik ügyfélként tekintenek ránk. Számukra is roppant fontos a sikerünk, és nem csak a saját portfóliójukat szeretnék bővíteni. Tényleg odafigyelnek ránk, lelkiismeretesen dolgoznak, és minden erejükkel azon dolgoznak, hogy eredményesek legyünk.
Miért lett olyan fontos az algoritmusoknak való megfelelés?
A keresőoptimalizálás és a PPC világában egyre nagyobb szerepet kapnak az algoritmusok. Ma már nem elég „jó” tartalmat készíteni – érteni kell azt is, hogy a Google vagy a közösségi platformok algoritmusai milyen szempontok szerint rangsorolják a weboldalakat és hirdetéseket.
A felhasználói élmény természetesen továbbra is az első helyen áll
A tartalom legyen értékes, informatív és könnyen fogyasztható. Ugyanakkor tisztában kell lenni azzal, hogy például egy tapasztalt SEO ügynökség hogyan optimalizálja a tartalmakat úgy, hogy azok a keresőmotorok számára is vonzóak legyenek. Ez egy kényes egyensúly – és csak a valódi profik tudják, hogyan lehet az olvasók és algoritmusok által támasztott elvárásoknak is maradéktalanul megfelelni.
A digitális térben rengeteg a lehetőség, de legalább annyi a zsákutca is. Éppen ezért fontos, hogy tudatosan válasszuk meg, kivel dolgozunk együtt. Egy rutinos marketinges csapat nemcsak az algoritmusok logikáját ismeri, hanem a mi céljainkat is sajátjaként kezeli. Mindenképp érdemes tehát időt szánni a megfelelő partner kiválasztására. Akár SEO ügynökséget, PPC szakértőket vagy közösségi média menedzsereket keresünk, soha ne kapkodjuk el a döntésünket!